ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ

1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών?

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Εχετε τις εξής εναλλακτικές:

Α) Αντικατάσταση*. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του, επικοινωνόντας μαζί μας στο 210-6833656 (09:00-17:00). Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές γίνονται στις τρέχουσες τιμές.

Β) Επιστροφή των χρημάτων σας στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας δηλώσετε ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή εντός 30ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε. Σε περίοδο εκπτώσεων η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν. Η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο σε αγορές που πραγματοποιήθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

*Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το e-shop. Όχι για τα φυσικά καταστήματα.*

Γ) Πίστωση της αξίας του προϊόντος που επιστρέψατε στο λογαριασμό που διαθέτετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προκειμένου να την αξιοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας. Η πίστωση θα γίνει εντός τριών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων στις αποθήκες μας. Σε περίοδο εκπτώσεων η πίστωση γίνεται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων.

*Σημείωση: Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας τις εναλλακτικές Β και Γ.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί από αυτά τα καρτελάκια τους. Τονίζουμε ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε μαγιό, κολάν, κορμάκια και σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής αν έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της Δ&Ρ ΛΙΑΚΩΤΙΤΗΣ ΕΠΕ περνούν από λεπτομερή έλεγχο.

Η ευθύνη για την επιστροφή των προϊόντων στις αποθήκες της Δ&Ρ ΛΙΑΚΩΤΙΤΗΣ ΕΠΕ βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Γι’ αυτό και πρέπει να φροντίζετε το προϊόν να είναι πολύ καλά συσκευασμένο κατά την επιστροφή του.

Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:

Δ&Ρ ΛΙΑΚΩΤΙΤΗΣ ΕΠΕ
Βρατσάνου 2 και Παπαρηγοπούλου,
Χαλάνδρι, Αττική
Τ.Κ. 15232 Τηλ. 210-6845768

2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?

Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε επικοινωνηστε μαζι μας μεσω του CONTACT US η καλεστε μας στο 210-6833656.

Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση, Αποζημίωση-Επιστροφή χρημάτων ή Πίστωση, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του.

Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

3) Έγινε η επιστροφή του ρούχου, πραγματοποιήθηκε η αποζημίωση-επιστροφή χρημάτων της αξίας του ρούχου, αλλά όχι η αποζημίωση των μεταφορικών.

Η αποζημίωση-επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών.

4) Έγινε η επιστροφή του ρούχου, αλλά μου αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό.

Σε περίπτωση που σας αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (customerservice@simple-caracters.gr).

Σημείωση: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

5) Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω ένα προϊόν ζητώντας αντικατάσταση και αυτό να μην είναι εφικτό?

Όταν η Δ&Ρ ΛΙΑΚΩΤΙΤΗΣ ΕΠΕ παραλάβει το προϊόν που της επιστρέψατε, επεξεργάζεται το αίτημά σας για την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που δε μπορούμε ν’ αντικαταστήσουμε το προϊόν, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1.

Σημείωση: Στην περίπτωση αυτή, αν θέλετε να γίνει η επιστροφή της αξίας του προϊόντος που μας επιστρέψατε σε τραπεζικό λογαριασμό, τότε θα χρειαστεί να μας καλέσετε στο 210-6833656

6) Επέστρεψα ένα προϊόν και ζήτησα να πραγματοποιηθεί αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του, αλλά εσείς μου κάνατε αντικατάσταση.

Σε περίπτωση που ζητήσατε να σας γίνει αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του προϊόντος με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1, αλλά εμείς σας κάναμε αντικατάσταση, παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (customerservice@simple-caracters.gr).

7) Μπορώ να επίστρεψω την παραγγελία που παρέλαβα από το online κατάστημα σε κάποιο φυσικό κατάστημα?

Φυσικά, μπορείτε να επιστρέψετε οποιαδήποτε αγορά έχετε κάνει απο το e-shop μας σε οποιοδήποτε από τα φυσικά μας καταστήματα έχοντας πάντα μαζί σας την απόδειξη αγοράς.