ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

1. Οι τιμές του ηλεκτρονικού (online) καταστήματος είναι ίδιες με αυτές του φυσικού καταστήματος Simple Caracters;

2. Μπορώ να κάνω παραγγελία μεσώ τηλεφώνου?

3. Υπάρχει δυνατότητα να λαμβάνω στο e-mail μου περιοδικά πληροφορίες για τις τελευταίες αφίξεις και τις προσφορές των Simple Caracters;

4. Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;

5. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών;

6. Μπορώ να ζητήσω να γίνει η αγορά μου αφορολόγητα (Tax-free);

7. Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα;