Συχνές Ερωτήσεις

ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ

Πότε μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Εάν έχετε επιλέξει να παραλάβετε την παραγγελία σας από κάποιο κατάστημα, θα λάβετε email όπου θα σας ενημερώνουμε ότι η παραγγελία σας βρίσκεται στο κατάστημα. Συνήθως, χρειάζεται 1-5 εργάσιμες ημέρες.

Εάν έχετε επιλέξει να αποσταλεί η παραγγελία σας με τη συνεργαζόμενη μεταφορική υπηρεσία, μόλις αυτή παραληφθεί από το μεταφορέα, θα λάβετε email όπου θα σας ενημερώνουμε για το tracking number της αποστολής σας.

Γίνεται η αλλαγή του τρόπου αποστολής;

Εάν η αγορά έχει ήδη ολοκληρωθεί, η επιλεγμένη μέθοδος αποστολής δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

Τι γίνεται εάν δεν μπορέσουν να μου παραδώσουν την παραγγελία μου;

Εάν έχετε επιλέξει παράδοση κατ’ οίκον και απουσιάζετε τη στιγμή της παράδοσης, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε με τη μεταφορική υπηρεσία. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα το ελέγξουμε.

Μπορώ να αρνηθώ την παράδοση της παραγγελίας μου;

Εάν δεν επιθυμείτε να λάβετε την αγορά σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να μπορέσουμε να τη διαχειριστούμε.

Μπορεί να αργήσει η παραγγελία μου;

Συνήθως σε περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας (εκπτωτικές περίοδοι) υπάρχει μεγάλη πιθανότητα καθυστέρησης της παραγγελίας σας.

Η παραγγελία μου αναφέρεται ως παραδοθείσα, αλλά δεν την έχω λάβει. Τι κάνω;

Σε αυτήν την περίπτωση, σας προτείνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε με τη μεταφορική υπηρεσία.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Πότε θα γίνει η χρέωση της παραγγελίας μου;

Η χρέωση θα γίνει μόλις γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας. Εάν έχετε πληρώσει με PayPal ή κάρτα, θα γίνει αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αγοράς.

Πως μπορώ να πληρώσω με δωροκάρτα, απόδειξη δώρου ή πιστωτικό που διαθέτω από κάποιο από τα φυσικά καταστήματα;

Αυτές οι επιλογές δεν είναι εφικτό να εξαργυρωθούν σε ηλεκτρονικές αγορές. Θα πρέπει να γίνει η εξαργύρωση σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα.

Μπορώ να εφαρμόσω εκπτωτικό κωδικό στην αγορά μου;

Μπορείτε να συμπληρώσετε τον εκπτωτικό κωδικό στο ανάλογο πεδίο κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Η πληρωμή με δόσεις εξαρτάται από τους όρους που σχετίζονται με την κάρτα με την οποία πραγματοποιείτε την αγορά.

Έχω διπλή χρέωση, τι μπορώ να κάνω;

Κάποιες τράπεζες μπορεί να εμφανίζουν μια προέγκριση ή μια μεταγενέστερη χρέωση. Αυτό το ποσό θα ξεκλειδώνεται αυτόματα. Εάν αυτό δεν γίνει, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για την επιτάχυνση της διαδικασίας.

Μπορώ να πραγματοποιήσω μια αγορά με τιμολόγιο;

Για να λάβετε τιμολόγιο για την ηλεκτρονική αγορά σας, θα πρέπει να υποβάλλετε την παραγγελία σας με εταιρικά στοιχεία. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ζητήσουμε κάποιες πληροφορίες προκειμένου να δημιουργήσουμε το αντίστοιχο τιμολόγιο.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πως πρέπει να ετοιμάσω το πακέτο επιστροφής μου;

Εάν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία, αρκεί να είναι καλά σφραγισμένη για να μην χαθούν τα προϊόντα.

Μπορώ να επιστρέψω αντικείμενα από διαφορετικές παραγγελίες σε μια μόνο αποστολή;

Μπορείτε να επιστρέψετε είδη από διαφορετικές παραγγελίες στην ίδια αποστολή.

Σε ποια διεύθυνση αποστέλλω την επιστροφή μου;

Η διεύθυνση που αποστέλλετε την επιστροφή σας αναγράφεται στη φόρμα επιστροφής και είναι η παρακάτω:
Simple Caracters, Κυριαζή 23, 14562 Κηφισιά, 212 0000006

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Γιατί δεν έλαβα το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας μου;

Αν δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης της αγοράς σας, αυτό μπορεί να συμβαίνει για κάποιον από του ακόλουθους λόγους:

  • Το email βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.
  • Η διεύθυνση email σας δεν είναι σωστή. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας για να λυθεί το πρόβλημα.
  • Υπήρξε ένα περιστατικό και η πληρωμή δεν ολοκληρώθηκε σωστά. Σε αυτήν την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας για να λυθεί το πρόβλημα.

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια ηλεκτρονική αγορά;

  • Μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας είτε ως εγγεγραμμένος χρήστης είτε ως επισκέπτης.
  • Προσθέτετε τα προϊόντα στο καλάθι σας, επιλέγετε πού θέλετε να τα παραλάβετε και πραγματοποιείτε την πληρωμή.
  • Η διεύθυνση αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας σας πρέπει να είναι η ίδια, αλλά μπορούν να διαφέρουν.
  • Μετά την πραγματοποίηση της αγοράς, θα σας στείλουμε email επιβεβαίωσης με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας.
  • Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε email στο οποίο θα σας ενημερώνουμε με το tracking number της αποστολής σας, ώστε να μπορείτε να την εντοπίσετε ανά πάσα στιγμή.